تماس با ما

تعرفه های طراحی وب سایت

 پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته در تمامی مراحل همراه شماست.

راهکارهای ویژه

اگر هیچ کدام یک از مواردی که در بالا ذکر شد، نیاز شما را در طراحی وب سایت کسب و کارتان بر طرف نمی کند، می توانید از راهکارهای ویژه ی وبسایتکس استفاده نمایید.
در این قسمت ما بر طبق نیاز های خاص شما، راهکارهای خاص ارائه می دهیم. به طور مثال می توانیم در زمینه ارزهای دیجیتال، املاک، جمع سپاری مالی و هر چیزی که مورد نیاز شما باشد، وب سایت طراحی کنیم.

تماس با کارشناسان ما

راهکارهای ویژه

اگر هیچ کدام یک از مواردی که در بالا ذکر شد، نیاز شما را در طراحی وب سایت کسب و کارتان بر طرف نمی کند، می توانید از راهکارهای ویژه ی وبسایتکس استفاده نمایید.
در این قسمت ما بر طبق نیاز های خاص شما، راهکارهای خاص ارائه می دهیم. به طور مثال می توانیم در زمینه ارزهای دیجیتال، املاک، جمع سپاری مالی و هر چیزی که مورد نیاز شما باشد، وب سایت طراحی کنیم.

تماس با کارشناسان ما

نمونه کارهای ما در طراحی سایت

طراحی منحصر به فرد، سرعت لود بالا و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

petro-acc

بنیان تجارت تجر

زیتون نگار

همه نمونه کارها

تکنولوژی های مورد استفاده برای طراحی سایت

ما در وبسایتکس برای طراحی وب سایت از تکنولوژی های متن باز (Open Source) استفاده می کنیم. استفاده از این تکنولوژی ها باعث می شود که شما در آینده هیچ هزینه ای بابت خرید لایسنس نرم افزار های مختلف متحمل نشوید. همچنین استفاده از تکنولوژی های متن باز کسب و کار شما را در برابر هرگونه تحریم ایمن می کند.

پیشتیبانی وبسایتکس همواره همراه شماست.

در تمامی مدت زمانی که با وبسایتکس همکاری می کنید، می توانید هر زمان از شبانه روز که مشکلی برایتان بوجود آمد، آن را از طریق تیکت به کارشناسان ما اعلام نمایید. ما تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مشکلات شما را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنیم.

ورود به پورتال کاربران

از جمله عواملی که باعث شده است ما برای طراحی وب سایت از وردپرس استفاده کنیم، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. برای مدیریت آن نیاز به تخصص زیادی نیست.
  2. سطح امنیت خوبی را دارد.
  3. سرعت آن بسیار خوب است.
  4. هزینه تعمیر و نگه داری آن پایین می باشد.
  5. طراحی ظاهری خوبی دارد و به اصطلاح کاربرپسند می باشد.
  6. به طور مرتب به روز رسانی می شود.
  7. قابلیت فروش محصولات فیزیکی را دارد.
  8. موتورهای جست و جو به خوبی از وردپرس پشتیبانی می کنند.
  9. قابلیت پرداخت آنلاین دارد.
  10. و…

ما در وب سایتکس درکنار وردپرس، امکان طراحی و توسعه اختصاصی بر اساس نیاز مشتری را نیز داریم.

وب سایت ریسپانسیو به وب سایتی گفته می شود که در همه دستگاهها و مرورگرها نمایش مناسبی داشته باشد. به طور مثال اگر کاربر با کامپیوتر شخصی و یا تبلت و یا گوشی همراه خود از وب سایت بازدید نماید، در همه این موارد تجربه خوبی را داشته باشد. برای اینکه یک وب سایت ریسپانسیو باشد باید در کد های Css آن وب سایت تغییرات لازم انجام شود تا اینکه وب سایت در همه دستگاهها تجربه کاربری خوبی را دارا باشد.
تمامی وب سایت هایی که ما طراحی می کنیم، ریسپانسیو بوده و خیال شما از تجربه کاربری خوب وب سایتتان راحت باشد.

مدت زمان طراحی سایت بستگی به ویژگی های درخواستی شما دارد و نمی توان مدت زمان خاصی را برای طراحی همه وب سایت ها مشخص کرد. اما به طور معمول برای طراحی وب سایت هایی با ویژگی های معمول، حدود یک ماه کاری زمان لازم است.

نگران نباشید! پس از طراحی وب سایت، کارشناسان ما در طی جلسات حضوری و یا آنلاین (بنا به درخواست شما) نحوه مدیریت وب سایت را به صورت رایگان به شما آموزش خواهند داد.

اینماد علاوه بر اینکه اعتماد کاربران را نسبت به شما افزایش می دهد، این امکان را برای شما فراهم می سازد که بتوانید از درگاه مستقیم بانکی خود استفاده نمایید و نیازی به استفاده از درگاه های حد واسط نداشته باشید.
لازم به ذکر است که ما در وبسایتکس، در طی مراحل طراحی وب سایتتان، اینماد را به صورت رایگان برای شما ثبت خواهیم کرد.

پس از طراحی وب سایت در وبسایتکس، شما به مدت یکسال پشتیبانی رایگان خواهید داشت و پس از تمام شدن این مدت زمان، هزینه پشتیبانی، سالیانه 20 درصد مبلغ قراردادتان است.

برای مبالغ زیر ده میلیون تومان این امکان وجود ندارد اما برای مبالغ بالای ده میلیون تومان شما می توانید پرداخت خود را در دو مرحله انجام دهید.

موارد زیر شامل پشتیبانی نمی شوند:

  1. ورود داده و محتوا
  2. تغییرات کلی در طراحی وب سایت

بله امکان پذیر است. در زمان هایی که شما سریعتر از حد معمول وب سایت خود را می خواهید (به طور مثال ممکن است در حال آماده شدن برای نمایشگاه باشید!)، در این مواقع می توانیم وب سایتتان را زودتر به شما تحویل دهیم. اما این کار هزینه بیشتری خواهد داشت که معمولا 30 درصد مبلغ قرار داد را شامل می شود. البته مسلما نمی توان یک وب سایت خوب را یک روزه طراحی کرد و این مورد برای زمان هایی است که به طور مثال بخواهید مدت زمان طراحی وب سایت را به نصف مقدار معمول کاهش دهید. مثلا وب سایتی که به طور معمول یک ماهه طراحی می شود را 15 روزه از ما بخواهید.

خیر! هیچ گاه طراحی یک وب سایت نمی تواند فروش شما را تضمین کند و این فقط یک دروغ بزرگ است اگر بگوییم که طراحی وب سایت می تواند فروش شما تضمین کند. وب سایت بستری است که شما می توانید در آن فعالیت کنید تا اینکه تجارت الکترونیک داشته باشید. اما برای اینکه از این فضا نتیجه لازم را کسب نمایید باید روی آن وقت بگذارید و صبور باشید. شما یک شبه نمی توانید دیجی کالا شوید!

خوش بختانه گوگل با وب سایت های وردپرسی رابطه خوبی دارد و معمولا خیلی زود (بین یک تا سه ماه) آنها را شناسایی می کند و می تواند وب سایت شما را در نتایج خود به کاربران نمایش دهد. البته در این حین شما باید اصول سئو را رعایت کرده باشید تا اینکه گوگل شما را راحت تر پیدا کند. همچنین با تمرکز کردن بر روی سئوی کلمات خاص می توانید رتبه های اول گوگل را تجربه کنید که این موضوع می تواند روی فروش شما تاثیر گذار باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو و تعرفه های آن روی لینک مقابل کلیک کنید.

سئو و بهینه سازی وب سایت

نکته اولی که باید به آن توجه داشته باشید این است که وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای محبوب در دنیای وب شناخته می شود به طوریکه از هر چهار سایت موجود در کل دنیای وب، یک سایت با وردپرس طراحی شده است و این نشان می دهد که قرار نیست وردپرس برای شما محدودیتی بوجود آورد و در واقع هر کاری که بخواهید در سایت های وردپرسی می توانید انجام دهید. به طور مثال موارد زیر فقط تعدادی از خدماتی هستند که می توانید با وب سایت های وردپرسی به کاربران خود ارائه دهید:

  1. سیستم رزرو آنلاین مانند رزرو وقت مطب، بلیط سینما، بازدید از نمایشگاه و…
  2. فروشگاه اینترنتی و داشتن درگاه پرداخت با اتصال مستقیم به حساب بانکی شما
  3. فروش محصولات مجازی مانند دوره های آموزشی
  4. ایجاد پرسشنامه و آزمون های آنلاین
  5. مشاوره های آنلاین پزشکی، تحصیلی، کسب و کار و…
  6. و…

پهنای باند در واقع میزان اطلاعاتی است که در طول ماه می تواند توسط وب سایت شما رد و بدل شود. به طور مثال فرض کنید شما یک فایل 1 مگابایتی را بر روی وب سایتتان آپلود کرده اید و میزان پهنای باند ماهیانه وب سایتتان 10 گیگابایت است. در این شرایط کاربران شما می توانند 10000 بار این فایل را در طول ماه از وب سایتتان دانلود کنند.

در صورتی که بیشتر کاربران شما در داخل کشور هستند، بهتر است از هاست های داخلی استفاده نمایید اما درصورتی که کاربران شما در کشور دیگری هستند، می توانید از هاست همان کشور استفاده نمایید. مکان جغرافیایی هاست در سرعت بارگذاری سایت بسیار اهمیت دارد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان فضای ذخیره سازی یک هاست تنها فاکتوری نیست که باید به آن توجه کنید. علاوه بر این فاکتور، شما باید به سایر فاکتورهایی نظیر نوع سیستم عامل، پهنای باند، قدرت CPU، میزان RAM، سرعت شبکه، میزان آپ تایم بودن و… نیز توجه داشته باشید.

اینکه برای وب سایتتان چه مقدار فضای میزبانی بگیرید، بستگی به نوع فعالیت شما دارد و می تواند مقادیر خیلی متنوعی را شامل شود. پیشنهاد می شود برای انتخاب فضای مورد نیاز وب سایتتان با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

تماس با کارشناسان

طراحی یک وب سایت در وبسایتکس شامل چه مراحلی است؟

به طور کلی ما در وب سایتکس هشت مرحله را برای طراحی یک وب سایت با امکانات معمول طی می کنیم که در زیر این مراحل به همراه مدت زمانی که برای انجام آنها لازم است آورده شده است.

برای مشاوره با کارشناسان ما، با شماره 02141406441 تماس بگیرید.

تماس با ما

برای مشاوره با کارشناسان ما، تماس بگیرید.

تماس با ما

چرا همکاری با ما

علاوه بر اینکه طراحی وب سایت مطابق آن چیزی بود که انتظار داشتیم، محتوای تولید شده نیز پاسخگوی بسیاری از نیاز های ما بود. به طوری که بسیاری از فرایندهایی که برای مراجعه کنندگان ما پیچیده به نظر می رسید، در وب سایت به طور شفاف و مرحله به مرحله توضیح داده شد و پاسخگوی تمامی ابهامات آنها بود. به این ترتیب بسیاری از تماس های مراجعه کنندگان ما کاهش پیدا کرد.

مسئول فناوری اطلاعات, شرکت درمانت

به علت حجم بالای کاربران و تعداد زیاد زیر پورتال هایی که داریم، پاسخ دهی و پشتیبانی به موقع برای ما مسئله ای بسیار مهم و حیاتی بود. در طول همکاری با مجموعه وبسایتکس این نیاز ما به خوبی پاسخ داده شد و هر زمان که با مشکلی مواجه می شدیم، از طریق تیکت به بخش پشتیبانی اطلاع رسانی می کردیم. بخش پشتیبانی نیز معمولا همان روز مسئله را بر طرف میکردند.

معاونت اطلاع رسانی , شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید

با توجه به اینکه عمده تبلیغات ما از طریق گوگل است، پشتیبانی مناسب یک فاکتور بسیار مهم برای ما می باشد. زیرا ممکن است هر لحظه تبلیغات ما تمام شود و نیاز به شارژ مجدد داشته باشیم. در طول همکاری با مجموعه وبساتکس ما هیچ مشکلی را از این بابت نداشتیم و معمولا هر زمان که نیاز به شارژ مجدد حسابمان داشته باشیم، مسئله را با بخش پشتیبانی مطرح می کنیم و آنها نیز بلافاصله اقدام می کنند.

مدیریت کلینیک, کلینیک دندان پزشکی رایا

وبلاگ وبسایتکس

در بلاگ وبسایتکس آخرین اطلاعات و مقالات علمی در خصوص دنیای وب را با شما به اشتراک می گذاریم. در صورت تمایل می توانید مقالات علمی خود را با نام خود در بلاگ ما منتشر نمایید.

همه مطالب