وب سایت شبکه 2 به نشانی tv2.ir که در حال حاضر نسخه آزمایشی آن آماده شده و در دسترس قرار گرفته است، ایرادهایی دارد که با توجه به آزمایشی بودن آن قابل قبول است، ولی باید اقدامات لازم برای رفع آنها برای نسخه نهایی صورت گیرد.

در نگاه اول به وب سایت، اسلایدر موجود در بالای صفحه، چشم کاربر را به خود جلب می کند؛ اسلایدری که از سرعت و انیمیشن خوبی برای تعویض عکس ها برخوردار است، اما تمام صفحه نبودن آن در کنار پس زمینه خاکستری اش کمی به نمای کلی سایت خدشه می زند. از طرفی در طراحی این وب سایت سعی شده از المان های شش ضلعی استفاده شود. استفاده از این المان در کنار طراحی منظم سایر قسمت ها و همچنین تعدد استفاده از آن در صفحه با توجه به چیدمان نادرستی که برای اجزای موجود در صفحه در نظر گرفته اند باعث از بین رفتن یکدستی طراحی صفحه اول وب سایت شده است. در طراحی این وب سایت از رنگ سبز-فیروزه ای در کنار خاکستری استفاده شده که همخوانی خوبی با یکدیگر دارند، اما استفاده نکردن از رنگی گرم در بطن این طراحی موجب شده ظاهر سایت بیش از پیش خشک به نظر برسد، بنابراین توصیه می شود از رنگ های گرم مکمل با ترکیب رنگ اصلی بیشتر استفاده شود که این مهم ترین نکته از لحاظ استفاده از رنگ ها در طراحی این وب سایت است. تنها نکته ای که می توان در خصوص طراحی تجربه کاربری برای این وب سایت اشاره کرد، چیدمان نادرست اجزا در صفحه اول است که به سردرگمی کاربران برای پیدا کردن خواسته خود منجر می شود.
از سویی شناوری و حرکت کاربر در صفحات، کمی با مشکل روبه رو است؛ چرا که دسترسی به بعضی از مواردی که در صفحه اول وجود دارد با توجه به اهمیت شان در صفحات داخلی تکرار نشده است. به طور کلی ساختار یافته نبودن صفحات و در نظر گرفتن یک ساختار منظم و منسجم همراه با سناریویی برای چیدمان و ساخت صفحات همراه با مطالب شان دیده نمی شود. طراحی نامناسب قسمت اخبار در صفحه اول وب سایت، مکان نامناسب جدول پخش، طراحی نکردن تمام عرض منوی پانوشت با توجه به تمام عرض بودن منوی ناوبری و ساختار بالای صفحه، طراحی نکردن صفحه 404، واکنش گرا نبودن طراحی، در نظر نگرفتن نقشه سایت برای وب سایت، لینک نشدن لوگو شبکه در بالا به صفحه اول وب سایت، استفاده زیاد از لوگو در قسمت های مختلف، از جمله نکات رعایت نشده در طراحی و اجرای این وب سایت است.