وب سایت سازمان نظام وظیفه عمومی به نشانی vazifeh.police.ir یکی از وب سایت های پربیننده دولتی محسوب می شود که در صورت برطرف کردن برخی از ایراداتش می تواند به راحتی هر چه بیشتر کاربران خود کمک کند.

در نگاه اول به این وب سایت طراحی متفاوت فوتر کمی جلب توجه می کند، نه تنها این نوع طراحی به سبب شکستن ساختار استاندارد صفحه آرایی اشتباه محسوب می شود بلکه از سمتی منجر به القا کردن این احساس به کاربر می شود که شاید صفحه به طور کامل بارگذاری نشده باشد، علاوه بر اینها در تمام وب سایت شاهد دو نوع طراحی فوتر هستیم چه بسا اینکه در برخی از صفحات، فوتر به طور کامل حذف شده است.
نکته قابل توجه دیگر که در پیاده سازی این وب سایت به آن دقت نشده حذف منوی ناوبری بالا در برخی از صفحات است، در این صفحات تنها راه بازگشت به صفحه اول لینک (صفحه اصلی) موجود در زیر هدر وب سایت است که شاید به وضوح مشخص نباشد. به طور کل حذف منو ناوبری بالا یک اشتباه پیاده سازی محسوب می شود چرا که حرکت و دسترسی کاربران را دچار مشکل کرده و آنها را سردرگم می کند.
عدم وجود یک طراحی یکپارچه در تمام وب سایت این احساس را به کاربر القا می کند که با تعویض صفحات به وب سایت های دیگر منتقل می شوند لذا حفظ یکپارچگی در طراحی، ساختار، چیدمان اجزا و دسترسی به همه اطلاعات مورد نیاز از تمام صفحات از اصول استاندارد طراحی در وب محسوب می شود. کوچک بودن سایز نوشته ها در برخی از صفحات، فارسی سازی نشدن اعداد استفاده شده در متون و همچنین عدم رعایت فاصله ارتفاع بین دو خط در برخی از نقاط صفحه از جمله نکات رعایت نشده در تایپوگرافی این وب سایت است. مکان نامناسب جعبه جستجو در صفحه اول و همچنین دسترسی نداشتن به آن در صفحات داخلی، وجود یک فضای خالی سفید رنگ بین منو ناوبری بالا و نوار زردرنگ سمت چپ در صفحه اول، Hover نداشتن لینک های موجود در زیرمنوهای منوی ناوبری بالا و عدم تشخیص مرز تفکیکی هر لینک، نمایش نادرست هدر وب سایت در برخی از صفحات، بهره نگرفتن از طراحی واکنش گرا، تعریف نشدن favicon برای وب سایت، عدم صفحه بندی نتایج جستجو، استفاده از لینک اشتباه و مخرب (خروج) در متن صفحات، طراحی نامناسب صفحه گزارشات تصویری، طراحی نامناسب و غیراستاندارد فرم ها و جداول و عدم طراحی قسمت عناوین هر جعبه برخی از مهم ترین نکات رعایت نشده در طراحی و پیاده سازی این وب سایت هستند.