طراحی سایت ویژه اشخاص و شخصیت ها

پزشکان، وکلا، مهندسان، هنرمندان و یا کلیه افرادی که در حوزه کاری خود دارای تخصص ویژه ای هستند ممکن است تمایل به ارائه و معرفی تخصص ویژه خود به کاربران و مخاطبین را داشته باشند. راهکار ویژه پورتال هوشمند برای این دسته از افراد مبتنی بر شناخت و تحلیل نیازمندی های ویژه این افراد قبل از فرآیند طراحی سایت است. اما به صورت کلی این راهکار به صاحبین این وب سایت ها این امکان را میدهد تا از طریق امکانات مختلف و ویژه ای که در این راهکار پیش بینی شده است به معرفی خود و تخصصشان بپردازند. امکان معرفی آثار و مقالات علمی و هنری، فعالیتهای اجتماعی، مشاوره های عمومی و موردی، گالری تصاویر و … از امکانات راهکار ویژه پورتال هوشمند برای طراحی سایت ویژه اشخاص و شخصیت ها ست.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

با توجه به افزایش استفاده از موبایل و تبلت برای گردش در وب سازگاری نمایش وب سایت در موبایل به امری ضروری برای سایت ها تبدیل شده است و برای آنکه سایت ها کاربران موبایلی خود را از دست ندهند می بایست سایت سازگار با موبایل طراحی گردد. طراحی ریسپانسیو یکی از راه های سازگار سازی وب سایت با موبایل و تبلت و بهترین روش این کار می باشد و بهتر است طراحی سایت به صورت ریسپانسیو طراحی گردد. همچنین گوگل این روش را به عنوان بهترین روش سازگاری وب سایت با موبایل معرفی نموده است.

بخش نظرات

برای مطالب وب سایت می توان بخش نظرات در نظر گرفت تا کاربران بتوانند در سایت نظرات خود را در زمینه موضوعات مختلف در سایت اعلام نمایند که این مورد باعث پویایی وب سایت خواهد گردید. البته می بایست این نظرات قبل از فعال سازی در سایت توسط مدیر سایت تایید شوند تا مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید
BPM و نقش واحد فناوری اطلاعات در عملیاتی سازی آن

اشتراک در شبکه های اجتماعی

این قابلیت این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند مطلب مورد نظر خود را در شبکه اجتماعی خود به راحتی و تنها با کلیک بر روی لینک مورد نظر به اشتراک بگذارند. این مورد در کنار افزایش به ترافیک مقالات وب سایت به رتبه وب سایت در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد نمود.

 

طراحی سایت ویژه اشخاص و شخصیت ها Custom design of individuals and personalities طراحی سایت طراحی پورتال