طراحی سایت ویژه شرکت های کوچک

راهکار ویژه پورتال هوشمند برای طراحی سایت ویژه شرکت های کوچک ، بر سه محور اصلی نمایش و ارائه خدمات و محصولات، معرفی شرکت و اطلاع رسانی فعالیت های شرکت استوار است. بسته به نوع فعالیت و محصولات شرکت، امکان ایجاد فرآیندهای ثبت سفارش آنلاین خدمات و محصولات شرکت در این راهکار پیش بینی شده است. در این راهکار به غیر از صفحات عمومی مانند درباره ما، تماس با ما، خدمات، محصولات و … در فرآیند طراحی سایت امکان نصب و پیاده سازی سرویس ها و ماژول های سفارش مشتری نیز وجود خواهد داشت. طراحی گرافیکی اختصاصی و ویژه و معماری محتوای اختصاصی از دیگر ویژگی های این راهکار است.

آینده کسب وکارهای کوچک اقتصادی ، به تصویری که اینترنت از آنها می سازد بستگی دارد که این تصویر از وب سایت آنها بدست می آید. یک وب سایت دینامیک و حرفه ایی ، پلی برای حضور در صحنه بالاتر برای کسب وکارهای کوچک می باشد.

بدون در نظر گرفتن بزرگی و گستردگی کسب وکار ، شما نیاز به یک وب سایت فعال و در جهت کسب وکارتان دارید که توانایی ارتباط با همکاران و مشتریان بالقوه تان را داشته باشد .

وب سایت شما ، اولین تاثیر و درک از حرفه ایی بودن شرکتتان را به مشتریان بالقوه، کارمندان ، همکاران و سایر القاء می کند . راهبر مقرون به صرفه ترین راه حل های طراحی وب سایت را به شما ارائه می دهد که منجر به سهولت پیشرفت کسب و کار شما در مقایسه با زمان مصرفی ، می شود .

بیشتر بخوانید
خلق ارزش در سرویس های فناوری اطلاعات

 

طراحی سایت ویژه شرکت های کوچک Small company design طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی پورتال